10 הדרכים היעילות ביותר ליצירת רשימת תפוצה איכותית עבור העסק שלכם

רובכם וודאי מכירים את הכלי השיווקי הנפוץ של “רשימת התפוצה” (“ניוזלטר”), המאפשר לכם לשלוח חומרים שיווקיים או תכנים במטרה לשמר או לגייס לקוחות לעסק שלכם. יחד עם זאת, רבים מהמבקרים באתרי אינטרנט או בדפים עסקיים שונים, חוששים או מסרבים להשאיר את פרטיהם, מחשש ל”הצקה” חוזרת ונשנית מצד העסק. ובכל זאת, כוחה של רשימת התפוצה הוא … המשך לקרוא 10 הדרכים היעילות ביותר ליצירת רשימת תפוצה איכותית עבור העסק שלכם